POZA CARE A INDIGNAT REȚELELE SOCIALE ESTE UN FALS ORDINAR ANTI-CREȘTINI

Pe rețelele sociale a fost viralizată o imagine distorsionată a clerului realizată în Photoshop, păcălind astfel mulți creduli.  Această imagine a urcat’o pe contul său de Facebook și Remus Cernea, un anti-creștin declarat încercând să arate ce crudă este Biserica Ortodoxă în prag de sărbători. Orice om de bun simț care vede fotografia originală poate să discearnă unde s’a ajuns cu propaganda anti-ortodoxă care ține de ceva timp.

Citiți și: ”REFERENDUM” AD-HOC PENTRU RELIGIE – IATĂ CARE ESTE OPȚIUNEA ROMÂNILOR, O MARE LOVITURĂ DATĂ ATEILOR, SECTANȚILOR, ANTI-ROMÂNILOR

Fotografia în Photoshop a înfuriat foarte mulți utilizatori de internet și care au publicat’o deja de propriile lor conturi, inconștient făcând aceste jocuri incalificabile ale dușmanilor bisericii.

Numeroase publicații au început să dea deja dezmințiri, despre acest demers anti-creștin publicând alături de fotografia falsă și pe cea originală.

„Acest lucru a fost făcut de către dușmanii Patriarhului Bisericii, a sărbătorii de Paști sau împotriva credinței. Împrăștiați o greșeală care nu este o imagine reală a poporului”…se spune în aceste dezmințiri apărute ulterior.

Rețeaua socială prezintă și părerile călugărilor care răspândesc acum fotografiile originale, dar imaginea sângeroasă în care împreună cu animalele decapitate sunt alături și reprezentanți ai clerului zâmbitor, a stârnit numeroase controverse.

Situația a declanșat pe rețelele sociale opinii diferite, pe „Facebook”, circulă totuși și versiunea originală.

„Lipsa compasiunii față de animale merge adesea mână în mână cu dorința de a’ți controla și umili semenii”, scrie Remus Cernea pe contul său de Facebook.

Dar la numeroasele acuze ce i se aduc, el nu a prezentat nicio dezmințire dovedind astfel adevăratele sale intenții, replicând imperturbabil și deloc indignat că se folosește în mesajul său mediatic de un fals ordinar:

”Este irelevant dacă acea poză este editată sau nu. Relevant este că principalele sărbători care reflectă dogma celor din fotografie duce la masacrarea a milioane de animale nevinovate și la umilirea a milioane de oameni prin ritualuri care cultivă obediența oarbă față de biserică a acestora…Nu contează că în imaginea originală nu apar animalele sacrificate, ele oricum sunt măcelărite în realitate…Despre asta este vorba!”

Aparent, acest individ are dreptate, dar după cum s’a dovedit, cu primele fotografii distribuite ale animalelor moarte ”plantate” cu „Photoshop” și distribuite prin utilizatorii de internet din care o anumită parte a fost indusă în eroare, s’a urmărit pătarea imaginii Bisericii sub aparanta grijă față de animale. Acesta a fost scopul principal care a prins la mulți naivi.

Cu alte cuvinte ”scopul” a scuzat mijloacele.

Cert este că disputa legată de ”oportunitatea” sacrificării animalelor în prag de sărbători, fie că ele sunt de Paști sau de Crăciun va rămâne deschisă, indiscutabil, fiecare din noi având un cuvânt de spus.

Putem alege să nu cumpărăm produsele de carmangerie? Nu cumva acesta este conștient un atac direct la agricultura și zootehnia românească, care oricum șchioapătă?

Sărbători fericite să avem, și fiecare să alegem conștient ce punem pe masă, fie că este miel sau doar salate…Paște fericit!

Sursa: https://www.facebook.com/remus.cernea/posts/10152698156566175

http://news.ge/ge/news/story/128797-foto-romelmats-sotsialuri-qselis-momkhmareblebis-aghshfoteba-gamoitsvia

Citiți și: ASISTĂM LA PUNEREA ÎN OPERĂ A UNUI PROGRAM VIZÂND ȘTERGEREA IDENTITĂȚII NAȚIONALE A POPORULUI ROMÂN

Vatra Stră-Română‬ Dacii‬ Geții‬ Pelasgii‬ Dacia‬ ROMANIA‬

2 gânduri despre &8222;POZA CARE A INDIGNAT REȚELELE SOCIALE ESTE UN FALS ORDINAR ANTI-CREȘTINI&8221;

  1. PENTRU TOTI PROSTII CARE NU STIU CINE CONDUCE LUMEA:
    IOAN VIII
    41. Voi faceţi faptele tatălui vostru. Zis-au Lui: Noi nu ne-am născut din desfrânare. Un tată avem: pe Dumnezeu.
    42. Le-a zis Iisus: Dacă Dumnezeu are fi Tatăl vostru, M-aţi iubi pe Mine, căci de la Dumnezeu am ieşit şi am venit. Pentru că n-am venit de la Mine însumi, ci El M-a trimis.
    43. De ce nu înţelegeţi vorbirea Mea? Fiindcă nu puteţi să daţi ascultare cuvântului Meu.
    44. Voi sunteţi din tatăl vostru diavolul şi vreţi să faceţi poftele tatălui vostru. El, de la început, a fost ucigător de oameni şi nu a stat întru adevăr, pentru că nu este adevăr întru el. Când grăieşte minciuna, grăieşte dintru ale sale, căci este mincinos şi tatăl minciunii.
    45. Dar pe Mine, fiindcă spun adevărul, nu Mă credeţi.
    46. Cine dintre voi Mă vădeşte de păcat? Dacă spun adevărul, de ce voi nu Mă credeţi?
    47. Cel care este de la Dumnezeu ascultă cuvintele lui Dumnezeu; de aceea voi nu ascultaţi pentru că nu sunteţi de la Dumnezeu.
    48. Au răspuns iudeii şi I-au zis: Oare, nu zicem noi bine că Tu eşti samarinean şi ai demon?
    49. A răspuns Iisus: Eu nu am demon, ci cinstesc pe Tatăl Meu, şi voi nu Mă cinstiţi pe Mine.
    50. Dar Eu nu caut slava Mea. Este cine să o caute şi să judece.
    51. Adevărat, adevărat zic vouă: Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac.
    52. Iudeii I-au zis: Acum am cunoscut că ai demon. Avraam a murit, de asemenea şi proorocii; şi Tu zici: Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va gusta moartea în veac.
    53. Nu cumva eşti Tu mai mare decât tatăl nostru Avraam, care a murit? Şi au murit şi proorocii. Cine te faci Tu a fi?
    54. Iisus a răspuns: Dacă Mă slăvesc Eu pe Mine Însumi, slava Mea nimic nu este. Tatăl Meu este Cel care Mă slăveşte, despre Care ziceţi voi că este Dumnezeul vostru.
    55. Şi nu L-aţi cunoscut, dar Eu Îl ştiu; şi dacă aş zice că nu-L ştiu, aş fi mincinos asemenea vouă. Ci Îl ştiu şi păzesc cuvântul Lui.
    56. Avraam, părintele vostru, a fost bucuros să vadă ziua Mea şi a văzut-o şi s-a bucurat.
    57. Deci au zis iudeii către El: Încă nu ai cincizeci de ani şi l-ai văzut pe Avraam?
    58. Iisus le-a zis: Adevărat, adevărat zic vouă: Eu sunt mai înainte de a fi fost Avraam.
    59. Deci au luat pietre ca să arunce asupra Lui. Dar Iisus S-a ferit şi a ieşit din templu şi, trecând prin mijlocul lor, S-a dus.

    ROMANI XI

    7. Ce este deci? Nu tot Israelul a dobândit ceea ce căuta; ci cei aleşi au dobândit, iar ceilalţi s-au împietrit,
    8. Precum este scris: „Dumnezeu le-a dat duh de amorţire, ochi ca să nu vadă şi urechi ca să nu audă până în ziua de azi”.
    9. Iar David zice: „Facă-se masa lor cursă şi laţ şi sminteală şi răsplătire lor!
    10. Întunce-se ochii lor ca să nu vadă şi spinarea lor încovoaie-o pentru totdeauna

    OSEA IV

    1. Ascultaţi cuvântul Domnului, voi, copii ai lui Israel, că Domnul stă la judecată cu locuitorii pământului,
    2. Că nu mai este credinţă, nici iubire, nici cunoaştere de Dumnezeu în ţară.
    3. Toţi jură strâmb, mint, ucid, fură şi sunt desfrânaţi; săvârşesc fapte silnice, iar sângele vărsat curge peste sânge.
    4. Pentru aceasta ţara e în mare jale, iar cei ce o locuiesc sunt fără vlagă.
    5. Tu te poticneşti ziua, iar noaptea se poticneşte cu tine şi profetul şi voi face să piară poporul tău.
    6. Poporul Meu va pieri, pentru că nu mai cunoaşte pe Domnul. Şi pentru că tu ai trecut cu vederea cunoaşterea Domnului, Eu te voi da la o parte din preoţia Mea. Şi fiindcă tu ai uitat de legea Domnului, şi Eu voi uita pe fiii tăi.
    7. Cu cât s-au înmulţit, cu atât au păcătuit împotriva Mea; cinstea lor au schimbat-o în ruşine.

    Apreciază

  2. STITI DE UNDE VINE DRACISMUL ASTA CU PROTECTIA ANIMALELOR, DREPTURILE ANIMALELOR, MILA SI IUBIREA SUPRA-UMANA PENTRU ANIMALE? DE LA CEI CE CONDUC LUMEA: DE LA SIONISTI CARE AU INTELES DIN ISAIA XI-6, CA MESIA CAND VA VENI (CACI PENTRU EI NU A VENIT INCA, MESIA PENTRU EI VA FI CHIAR ANTIHRIST), VA ADUCE RAIUL PE PAMANT:

    ” Atunci lupul va locui laolaltă cu mielul şi leopardul se va culca lângă căprioară; şi viţelul şi puiul de leu vor mânca împreună şi un copil îi va paşte. ”

    Apreciază

Lasă un răspuns

